lördag 29 november 2008

Lussbullar

Idag har jag ägnat dagen åt alla "skojiga" måsten i livet. Städning och tvätt, finns det något tråkigare? Min underbara och goa Linn har förgyllt min dag med bak. Hon har bakat lussekatter till advent. Tack snälla Linn!
Siri har fått en bloggutmärkelse av Lotta ( syrran Colas matte). "Love your blogg -för att det är så kul att se henne". Siri hälsar o tackar, Lotta! Egentligen skulle man kopiera in utmärkelsen i sin egen blogg. Jag har försökt men efter som mitt datakunnande inte är så stort, misslyckades jag med det...
Nu är det snart dags att sätta sig på pendeln och åka till jobbet.
Många goa lussebullar blev det!

11 kommentarer:

Lotta Löfgren sa...

hihi..nej, detta med datorer är ett krångel ibland!! sorry, att jag ställer till problem, men självklart skulle ni ha en utmärkelse;)
Idag lärde jag mig hur man sätter in en länk i ett inlägg utan att få med hela jäkla adressen...men det krävdes ett telesamtal innan jag fattade ;) man lär så länge man lever :)
(jagsatt musen på bilden o högerklickade...sedan klick jag där jag ville ha bilden i inlägget..och sedan högerklick och klistra in!)

Lotta Löfgren sa...

ha en fin 1a advent!!!

Anonym sa...

å så gott o smaskigt o fint det såg ut!
god o glad första advent!
snafselismaskpussar

Anonym sa...

jag vill också ha en Linn !!!!!!!!!

ja jag vet att jag har en egen Linn ,o)) men dom 4benta varianterna har inte bakegenskaper ha ha ha

/ ha det gott annica

Anonym sa...

glad 1 dec...eller hur var det nu?
snosegos i vilket fall!

Anonym sa...

Härligt med lussebak! Blir bak till helgen för oss..mmm..
Men sambon står för bullarna*godast så* mina bullar kan man ha ihjäl någon med:(

Ha´t gôtt så länge

Jessie & Vexa

Anonym sa...

Vad skoj att du lämnade ett spår hos mej!
Alltid trevligt med nya bekantskaper!
Vad läser jag.............?????
Ofta i Torshälla?!
Mattes föräldrar har en liten, liten ö där Torshällaån blir Mälaren.
Så är jag ofta i Eskilstuna fast jag bor i Hälleforsnäs 3 mil bort.

Anonym sa...

Aha då bor ni på Kolsta hatt eller???
Mattes föräldrars lilla ö ligger precis där.
Finns en större med flera hus o så deras lilla med ett rött hus på berget.
När jag kommer dit i sommar ska ag nog simma och hälsa å er eller låna en av båtarna!

Ingela sa...

Ja, Sigge tänk vad världen är liten! Vi bor på Kolsta Hatt! Du får gärna komma över på besök i sommar;-)

Anonym sa...

Åh, vad bullarna ser goda ut!!!Mysig liten tik du verkar ha.
Ciao från Småland

Ingela sa...

Siri hälsar och tackar för komplimangen;-)