fredag 28 november 2008

Vart tog vintervädret vägen?

Nu har all underbar snö tinat bort, kvar finns enstaka smutsiga små rester av snöhögar:-( Mitt humör som var på topp i början av veckan har sjunkit. Jag tycker verkligen INTE om vinter utan snö! Nu är det bara grått, blött och smutsigt... Inte så upplyftande, men man får kanske inse att man bor på en plats dit "gubben vinter" inte kommer så ofta...
Mats, Filippa och Siri har åkt till landet. Själv är jag kvar i stan och ska jobba både på lördag och söndag natt. Slapp i alla fall att vara utan hund i kväll. Vilja och Ambra är här medans matte och husse är ute på stan och roar sig. Så nu ska jag gå och gosa med dom och titta på någon bra film tillsammans med Linn;-)
Var har all min snö tagit vägen?

3 kommentarer:

Lotta Löfgren sa...

gullihund!!!!! du har fått en utmärkelse att hämta i min blogg!
i love your blog!!
du behöver bara kopiera o sätta in bilden.o stoltsera lite :):)


sedan, skicka gärna vidare till någon blogg du gillar, om du vill!!

Anonym sa...

Tack för utmärkelse jag blir mycket stolt. Hälsa till syster Cola;-)

Lotta Löfgren sa...

tack för fina ord i bloggen. kom just hem o det värmer i hjärtat av alla fina ord. Juni verkar pigg idag :)...men vilken mardröm, man tror inte det e sant :(