måndag 17 november 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Lotta. Man ska berätta sju saker om sig själv, både alldagliga och oväntade:
1. Innan jag skaffade hund hade jag STOR fobi för döda fåglar. Men nu kan jag bära på dom,även utan handskar:-)
2. Jag är ingen morgonmänniska:-(
3.Barnsligt förtjust i flipperspel
4. Undviker helst allt som har färgen grönt...
5. Har sett Gökboet på bio 12 gånger
6. Kan inte gå och shoppa utan att komma hem med en ny väska:-)
7. Favoritserie på TV Greys, då får gärna jorden stå stilla
Sen skulle man utmana sju personer i slutet av sitt inlägg genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Men jag hoppar över det... Den som känner sig sugen får gärna anta utmaningen och berätta sju saker:-)
En mycket trött Siri

3 kommentarer:

Lotta Löfgren sa...

hihi...ja där fick jag allt reda på lite saker om dig. Vi älskar också greys ;)
jag har också haft fobi för döda fåglar- och har det ännu
haha-jag har INTE varit o kollat på gökboet 12 gånger haha

Lotta Löfgren sa...

vilken fin bild på Siri :), himlans lik cola där tycker jag ;)

Ingela sa...

Övertygad om att din fågelfobi kommer minska med en flatt i huset;-) Jag tycker också att Siri och Cola är väldigt lika, sötnosarna...