fredag 7 november 2008

På besök i Åkersberga

Igår var Siri och jag och hälsade på Kerstin. Hon har också en flatt, som heter Icey. Det blev en trevlig dag med mycket hundprat. Kerstin bjöd på jättegod vegetarisk lasagne till lunch.
Icey och Siri

Vi tittade en stund på "Lathunden" det är en DVD som Kerstin har gjort tillsammans med sin kollega Gunilla. I filmen får man bla lära sig grundlägande hundmassage och stretching både Kerstin och Gunilla är hundmassageterapeuter. Jag fick en film med mig hem, ska bli spännande att se resten:-) Tack snälla Kerstin!

Fredrik, Kerstin, Louise och Icey
I morgon ska Mats och jag åka på farttest med Siri och hennes kullsyskon (man tittar på hundarnas jaktliga egenskaper) det ska bli så spännande...

3 kommentarer:

Lotta Löfgren sa...

buuuäää...vi kom inte iväg *gråter nästan...)
satans bilskruttsbatteri...hoppas ni hade kul och att du tog lite kort..hoppas på utförliga beskrivningar här i bloggen*hoppas*
Var det många där? vad gjorde ni? ååå, jag hade ju velat vara däär..
vad kul det verkade med hundmassage..det är nog bra att kunna, vilken braig kompis du har ;)
Imorgon ska Cola på utställning..hujedamig, vad jag e nervis..inte på hur det går egentligen...mer för att jag ska ramla/göra fel/skämma ut mig/vad jag ska ha för kläder..och att Cola ska bajsa i ringen eller något sådant ..ghaa, vad jobbigt!

Anonym sa...

å massage som e så skööönt, matte brukar massera oss så gott det går o då somnar vi nästan....zzzzz
våran moster är hundrehabiliterare så matte har väl snappat upp ett o annat.
ha en skön kväll, slafspussar på tjocknosen

Ingela sa...

Lotta, jag lider med er!!! JÄTTETRÅKIGT att ni inte kunde komma :-( Rapport om farttesten kommer i morgon. Stort lycka till på utställningen!