måndag 27 oktober 2008

Hemma utan hund

Idag har jag åkt hem till Märsta. Mats, Filippa och Siri är kvar på landet det är höstlov den här veckan så dom planerar att vara på landet och bara ha det lugnt och skönt. Jag och Linn åker till Berlin i morgon (Linn fick resan av oss i 18 års present) det ska bli jättekul. Vi ska titta på stan, gå på museer, shoppa, äta gott och bara mysa. Jag börjar få fjärilar i magen, tycker inte om att flyga men det är bara att försöka bita ihop och bekämpa sina "demoner".


Saknar redan Siri, det blir en lång vecka utan hund att pussa på... Katterna däremot njuter i fulla drag och tycker att det är jätteskönt att ha hela lägenheten för sig själva och slippa en odräglig hundvalp.


Ikväll kommer Caroline över en stund vi ska beställa material så att vi kan sätta i gång och göra lite egna ljus till 1:a advent. Tänk,det är redan mindre än 2 månader kvar till jul. Vart tar all tid vägen??


Casper

Liza



8 kommentarer:

Lotta Löfgren sa...

åå, vad mysigt att få åka på resa o bara mysa. En sak som blir skönt när barnen blir större!
Vilka fina katter ni har därhemma :)
Förstår att du kommer sakna siri, men ni får väl pussas ikapp när du kommer hem:)
Ha det så härligt!
Jag tycker att en liten Bailys brukar hjälpa om man är lite ehem.."spänd" inför flygresan;)

Ingela sa...

Japp det blir nog en liten Bailys eller ett glas vin före resan... Det ska bli kul men jag är sååå nervös för flygresan!

Anonym sa...

Vilka snuttiga missar som nu ska dansa på borden när hundarna är borta! Semestern lät ljuvligt underbar o själv ska jag roa mig med att åka in till malmö. Malte o snoken undrar försynt om de får länka till siri-pluppan?

Anonym sa...

Ha en härlig semester ;-). En Baileys innan, vilken bra idé... Själv vill jag vara spiknykter ifall piloten vill att jag ska överta styrningen, ha ha.

Ankfoten sa...

fina bilder på casper och lisa! // ankfoten

Ingela sa...

Malte och Snoken gosetaxar, självklart får ni länka till Siri!!! Får vi länka till er?

Anonym sa...

ja visst får ni det! slafspussar på spökkvällen! puss eller frolic?

Ingela sa...

Vi väljer massor av pussar ;-)