tisdag 21 oktober 2008

Trötta

Idag är det riktigt tråkigt väder ute, grått, mulet och regnigt. En riktig sovardag, men det passar ganska bra vi är alla trötta efter helgen. Jag har jobbat natt hela helgen. Mats, Filippa och hundarna har varit på landet och dom kom hem sent igår när jag redan hade gått till jobbet för att jobba ytterligare en natt. Hundarna har haft en intensiv men skön helg på landet med mycket bus och stoj. Själv hade jag en ganska tuff natt på jobbet. Så idag har vi sovit gott alla tre...
Om jag inte somnar i soffan ikväll tänkte jag börja plugga klickerträning. Har anmält mig till Canis klickerkurs på nätet som Lotta, Colas matte tipsade mig om. Jag planerar att "plugga" klicker i några dagar själv först innan jag börjar öva med Siri. Vilja åker hem på fredag och då tänkte jag komma igång med att testa lite klickerövningar med Siri, spännande...
Vilja
Siri


4 kommentarer:

Lotta Löfgren sa...

vad spännande att få höra hur det går!!
nu ska det pluggas minsann..hoppas att det går bra och att kursen känns givande :)
Lycka till.
Idag tjuvade jag lite text om hundmänniskor-mailet.
Tyckte att den var riktigt träffande. Jag kan bara konstatera att jag ÄR en hundmänniska ;)

Ingela sa...

Du ska få rapport om hur det går...Säkert kommer jag behöva fråga er en hel del ;-) Jag ÄR också en hundmänniska ;-)

Anonym sa...

Jag med ;-). Nu följer jag klickerträningen med spänning, vi skulle kanske låta Patrik hålla en lektion på en av valpträffarna framåt våren??

Ingela sa...

Låter som en utmärkt ide, skulle vara jättekul om Patrik kunde hålla lite klickerlektion för oss!