lördag 11 oktober 2008

Chokladfestival

Igår var Linn och jag på chokladfestival på Nordiska museet. Där fanns hur mycket smaskens som helst att titta på, äta,lukta och bara njuta. Årets konditor korades i år var temat Retro, på scenen kunde man se olika chokladshower och det bästa av allt all provsmakning av choklad!! Linn och jag hade en väldigt trevlig och mumsig kväll. Vi gick därifrån proppmätta och nästa smått illamående ;-) Vi shoppade en del också...


Choklad i långa rader
Året konditor

Vi kom ut till landet ganska sent igår klockan var halv tolv. Men hundarna var överlyckliga och sprang runt, runt och busade med varandra ;-)

Vad fort tiden går, nu har Annica kommit hem och det är dags för Zelda att åka hem :(
Ååå vad vi kommer sakna henne...

Jag var ute på en sista träningsrunda i morse med Zelda. Jag la ett närsök och sen tränade vi lite stoppsignaler och tecken.

Längtar till i vår när Siri och jag kan börja "kursa" och på allvar komma igång med apporteringträning *ler*. Under hösten/vintern får vi inrikta oss på att lägga en bra grund för vårens arbete. Träna mycket passivitet och lydnad...

3 kommentarer:

Lotta Löfgren sa...

O herregid va mycket gott!!
smaskigt.
tråkigt att Zelda åker hem måste vart mysigt att ha henne där.

Ingela sa...

Mmm det blir tomt utan Zelda. Jag får tröstäta choklad...

Lotta Löfgren sa...

HAHA..ja det lät ju bra;) ur att det finns choklad..kan va bra till mucket.