söndag 7 december 2008

Årets Stora Stockholm

Idag har jag varit på Älvsjömässan och tittat på hundutställning. Började med att titta på en massa härliga flattar. Finns det några vackrare hundar;-) Hejade på Annica när hon visade sin Pingla som skötte sig utmärkt i ringen. Pingla vann sin klass och fick ett HP, GRATTIS! Jag hälsade på i Hundrådets monter. Där Kerstin och Gunilla gjorde reklam för sina kurser och sålde sin hundmassagedvd. Lyckades begränsa mig och inte handla så mycket hundprylar den här gången. Ofta är det ganska lätt att hitta många saker man behöver *ler*. Men idag nöjde jag mig med ett par koppel (rosa och lila som matchar brun päls så bra) och lite hundgodis.
Inspirerad av alla snyggt ställda svansviftande flattar började jag träna stående med Siri ikväll. Inser att Siri och jag behöver "ringträna" en hel del innan vi kan gå in i en utställningsring;-) Men vi har tid på oss...
Pingla bedöms

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ju väldigt snyggt ut på bilden! Vad roligt att se hur det ser ut "från ringside". Lilla ToppenPingla är en trött tjej ikväll, det tar på krafterna vara i storstan... Zelda undrar om hon kan paxa det lila kopplet *ler*. Tack för (som vanligt)trevligt sällskap!!!

Ingela sa...

Tack själv, alltid lika roligt att träffas;-)Hälsa Zelda att det var henne jag tänkte på när jag köpte det lila kopplet*ler*

Lotta Löfgren sa...

Vad kul att du var där!! Jag ville också, men fick lov att jobba. Vill ju kunna vara hemma vid jul ;)
Vi borde också träna så att hon kan stå snyggt OCH länge...men det blir liksom inte av...få se om vi vågar oss ut någon mer gång i "ringen"

Anonym sa...

ja det kan nog vara lite läskigt som ny i en sån där ring med alla ljud o människor om man är van at ligga o grisa i en soffa...