onsdag 4 februari 2009

Filippa 15 år

I måndags fyllde Filippa 15 år! Tänk vad tiden går, tycker inte att det var såå länge sen mina tjejer började skolan. Storasyster Linn gav Filippa en biokväll. De tittade på Bröllopsduellen. Filmen handlar om två bästa vänner som bokar in sina bröllop på samma dag och sedan blir ovänner. Tjejerna tyckte att filmen var bra och rolig.
*
Filippa vill inte vara med på bild, trött på den bloggande mamman.
Vi är också trötta...
*
Imorgon börjar min fotokurs! Det ska bli jättekul, hoppas att jag lär mig riktigt mycket. Så idag måste jag sätta mig ner och försöka läsa lite i den otäcka instruktionsboken. Har inte läst så mycket som jag borde gjort *harkel*.


12 kommentarer:

Anonym sa...

gosproppar som ligger me näsorna ihop!!
tack för alla krya på dig hälsningar nu är matte uppe på benen igen! slafspussar till er flikor

Lotta Löfgren sa...

grattis filippa 15 år. hipp hipp hurra:) gullhundarna e sååå töta:)

Anonym sa...

Jag hade en mycket bra dag!
Finns i bloggen nu

Anonym sa...

Självklart kan jag visaer både mina etapper på Sörmlandsleden, en massa bra att ha saker, bäckar, sjöar, svamp m.m
Det är j inte alls långt hit från Torshälla så det löser vi.
Jag gillar att dejta brudrar i skogen så det ser jag fram emot.

Anonym sa...

Grattis till 15 åringen. Och du...Fotokursen...ska ni jobba med något särskilt program eller lära er ta snygga bilder?

Anonym sa...

Grattis Filippa!! Känenr igen det där, de stora barnen här hemma är väl inte sååå impade när jag kommer dragandes med kameran medans de små fortfarande ställer upp.. Spännande med fotokurs, gå in på kennel Calebri's sida, hon har fotokursat och på hennes blogginlägg från igår eller idag (tror jag det var..)så ser man verkligen vad man kan göra om man gör rätt!! Lycka till!!

Anonym sa...

Hoppas det går bra på kursen! Du kan kanske komma med några experttips sen!!! oppas ni mår bra!!!

Kram

Agneta & Tyra

Anonym sa...

Grattis till 15-åringen.
Åh vad roligt med fotokurs, det skulle jag också vilja gå

Anonym sa...

Grattis till Filippa!
Vilka söta vovvar...

Ja, fotokursen ska bli skoj, men jag har inte heller "pluggat på" som jag hade tänkt...

Lotta Löfgren sa...

jo jag gillar också att sova..men på jobbet när jag vaknar så har jag svårt att somna om...jag lääängtar hem så förbaskat då på morgonen efter mina killar som jag då vart borta från såå länge..å då var datorn bra tidsfördriv;)

Anonym sa...

jättegrattis till Filippa .
Tycker du har varit duktig på att fota redan innan kursen så vi får väl se hur stor kvalitetshöjning det blir ( sen vågar man väl inte lägga ut sina egentagna kort på sin hemsida längre ,o))

Ha jätteroligt och njut av kursen
annica

Ingela sa...

Kurse var bra!!! Rapport kommer under morgondagen. God Natt